Maandag 7 september

7 september 2020 - Gaschurn, Oostenrijk

Ik was helaas weer om 6 uur wakker en niet meer geslapen. We hebben weer lekker ontbeten en zijn na het ontbijt naar de Spar geweest. Onverwachts krijgen we nog een paar dagen visite. Arjo en Hans komen rond 17.30 aan en gaan vrijdag weer naar huis. Aart en Betty hebben ook hun plannen om gegooid en komen nu gezellig vrijdagmiddag al aan in plaats van zondag, zodat we wat langer met elkaar kunnen optrekken. Dus dat is een hele mooie timing!! En ze geven vanaf morgen tot het weekend in ieder geval goed weer op!! Vandaag was het wederom bewolkt. We zijn rond het middaguur naar Gortipohl gereden en zijn naar de waterval gelopen. Zijn we in die 20 jaar nog nooit geweest:(  Maar wat was het een steile klim daarna zeg, ik had echt de grootste moeite om boven te komen. Mijn conditie is echt helemaal niets, daar moet snel verandering in komen. We hebben lekker op een bankje een broodje zitten eten en van het uitzicht genoten. Terug nog even een klein rondje gereden met de auto door Sankt Gallenkirch en Partenen. Even kijken wat er allemaal nieuw is, ze hebben ook heel veel oude huizen nu mooi opgeknapt maar wel in de ouderwetse stijlen daar worden wij alleen maar blij van. Nu zijn we in afwachting van de aankomst van Arjo en Hans, die hebben het in ieder geval sneller gedaan dan ons zoals het er nu uit ziet.

Helaas is er iets mis gegaan met de Relive app dus niet heel de wandeling staat erop.

Voor nu is het niet erg omdat dit maar korte wandelingen zijn, maar hopelijk doet ie het wel met de grote toeren!!

https://www.relive.cc/view/vMq5GgG7VQO  voor de liefhebbers, maar helaas niet volledig

1. Frans:
    7 september 2020
    Zoals je zelf aangeeft, zijn het inderdaad relatief korte wandelingen, maar gisteren wel een leuke alm, en vandaag een mooie waterval. Wat ik waardeer aan de foto's, is dat er niets scheef is gefotografeerd, of vreemd afgesneden. Je ziet duidelijk, dat er over na is gedacht. Ik ben benieuwd, wat jullie (blijkbaar in groot gezelschap), met veel mooier weer gaan doen 😊!