Dinsdag Oostenrijk / Zwitserland

8 september 2020 - Gargellen, Oostenrijk

Vandaag effe voor half 9 ontbeten. We konden zowaar het dorp zien, want er was dit keer geen laag hangende bewolking. De zon scheen al. Na het ontbijt naar Gargellen gereden, wat was het daar druk zeg. We hebben het er nog nooit zo druk gezien. De mannen zijn gelijk gaan wandelen. Ik ben eerst op het terras in een ligstoel gaan liggen. De mannen gingen de Schmugglerpfad route lopen. Dat is eerst naar Sant Antoniërjoch 2.379m en dan stukje door Zwitserland door naar Gafierjoch 2.415 m. Vanaf daar weer terug naar Schafberghüsli 2.130m gewandeld. Ik heb ze een stukje tegemoet gewandeld. Daar vanaf 12.00 uur heerlijk op een bankje gezeten, eerst genoten van de vergezichten en toen wat gelezen. We zijn na afloop naar huis gereden en hebben daar nog op het terras wat gedronken, we eten vanavond lekker thuis.

https://www.relive.cc/view/vKv2Rg3zk4v   Ger zijn toer

1. Frans:
    8 september 2020
    Zo te zien, hadden jullie het prachtige weer, zoals was voorspeld 😊.
    Jammer, dat jij (Caroline) waarschijnlijk niet mee kon.
    De foto "Lopen in Zwitserland" vind ik persoonlijk de mooiste.
    De combinatie van rotsen op de voorgrond, en de bergen op de achtergrond, en beiden scherp.
    Maar ook o.a. die van "Bijna boven", "Gafiersee", "Richting Gafierjoch", en "Sankt Antonierjoch boven", vind ik mooi.
    Op de foto's van Ger, is duidelijk te zien, dat hij het zeer naar zijn zin heeft.
    Op zowel de foto van Arjo en Hans (zo te zien beiden behoorlijk afgetraind, maar die ik natuurlijk niet ken, maar dat terzijde), zijn beide personen afgesneden. Dat is zeer zonde, want voor de rest, zijn het wel mooie foto's.
  2. Caroline Goud:
    8 september 2020
    Ze zijn allemaal met een telefoon gemaakt en daardoor soms door verkeerde lichtinval op goed geluk genomen..... vandaar de "afsnijdingen"