2e wandeldag 3 september

3 september 2019 - Damüls, Oostenrijk

Vandaag hadden we een "pittige" wandeling in onze gedachten. Zijn met de auto naar beneden de lift gereden en daar de lift genomen naar Elsenalpe. Vanaf daar gaan lopen Hohes Licht 2009m, wat een klim was dat zeg! Daar vandaan naar Hochblanken 2068m. Het was soms erg glibberig en mijn lichaam werkte niet mee. Alles deed zeer, leek wel of ik Pinokkio was. Geen enkel gewricht en spier werkte vandaag mee, helaas hebben we dus niet het rondje gemaakt wat we in gedachten hadden. Zijn net niet bij Razager Blanken 2051 m geweest, maar hebben het andere pad terug genomen naar Uga-alpe. Onderweg wel nog Mürmeltieren gezien, dus het was niet voor niets. Bij Uga alpe nog wat gedronken en toen door gelopen naar de lift. Maar we hebben 8,5 km in 4:53 gelopen, dus toch goed ons best gedaan. Voor morgen maar iets kleiners opzoeken.

Bekijk Morning Sep 3rd op Relive! https://www.relive.cc/view/rt10008068354

Met deze link zie je onze wandeling