Zondag 6 september

6 september 2020 - Gaschurn, Oostenrijk

Vanmorgen rustig opgestart, lekker ontbeten. Het was buiten wel droog maar wel laaghangende bewolking. We zijn vanaf het appartement naar de Lammhütta gewandeld. Lekker door het bos, het kostte mij (Caroline) wel veel moeite hoor. Absoluut geen conditie en het ging steil omhoog. Maar het was even een goed stukje om er in te komen zonder dat ik het loodje legde:)

Bij de Lammhütta hebben we lekker op het terras gezeten en wat gedronken en gegeten. Naderhand weer op ons gemak maar dit keer over de weg naar het appartement gewandeld. Thuis lekker gerelaxed en potje zitten dobbelen want we moeten oefenen voor als Aart en Betty, want dat zijn echte professionals!!! Vanavond eten we lekker thuis morgen willen we uit eten.

Dit is de link om onze korte wandeling te zien

1. Wilma:
    6 september 2020
    Lekker hoor . Geniet er maar van.
  2. Jacqueline:
    6 september 2020
    Heerlijk hoor rustig opstarten het is tenslotte vakantie. Tijd genoeg voor Ger om je de berg op te jagen van de week😜 geniet er van en succes met yahtzee 🎲🎲🎲
  3. Helene:
    6 september 2020
    Mooie omgeving en al weer mooie foto's!!
    Geniet er lekker van!!!
  4. Frans:
    6 september 2020
    Goed bezig. Weer of geen weer (tenzij onweer), lekker naar buiten 😊!
    Zover wij kunnen zien, gaan jullie na morgen, qua weer, nog steeds de nodige mooie dagen tegemoet. Hopelijk valt het ook morgen, net als vandaag, wel mee met het weer