Woensdag 15 januari

15 januari 2020 - Colfosco, Italië

Vandaag gingen ze weer met zijn drieetjes skiën naar Santa Croce (het Heilige Kruis).

Ik ben naar beneden gaan lopen en heb Ger nog op de foto gezet. In de bistro wat gedronken en terug naar het hotel gelopen. Ik heb ontzettend last van mijn fibromyalgie dus heb ik lekker languit in de fauteuil in het zonnetje gelegen. Had hem helemaal voor de balkondeur geschoven en zo heerlijk binnen van het zonnetje genoten. Helaas is dat na 2 uur weer voorbij want dan gaat hij achter de berg. Heb nog even op de pc gezeten om de muntjes voor Lau uit te zoeken en ik heb a 11 muntjes die hij nog niet heeft.  Helaas zijn we alweer over de helft van onze vakantie heen,  maar ach over 9 weken gaan we weer en daar heb ik erg veel zin in. Af en toe skiën met Ger en Edwin en de rest met Saskia tuttebellen en hopelijk van de zon genieten.

1. Jacqueline:
    15 januari 2020
    Je tijd niet weg wensen he zus..proberen te genieten van elke dag op je eigen manier. Lastig als je veel last hebt maar toch proberen.
    Druk in de weer met verzamelen voor anderen dan😉 heb je al bierviltjes....
    Rustig aan
  2. Yvonne:
    15 januari 2020
    Hoi ,Dat is wel jammer dan ,Toch proberen te genieten he .Nog een paar daagjes in de sneeuw genieten Hopen dat je zelf ook nog wat kan skiën Groetjes van ons