Reisdag 31/8

31 augustus 2019 - Damüls, Oostenrijk

Zo vanmorgen liep al vroeg de wekker af, om 2.00. Zijn om 3.30 weggereden, zeker het eerste stuk ging heel goed. Waren om 6 uur bij Brohtal, onze vaste 1e stop. Ook het stuk erna ging voorspoedig, alleen kregen we wat later toch op onthoud bij de wegwerkzaamheden. Maar al met al hebben we het netjes gedaan want we kwamen om 13.00 aan in Damüls. Beneden nog even een broodje gegeten en de benen gestrekt. Toen omhoog naar het hotel. En wat ligt dat schitterend zeg!! We hebben een mooie kamer en vanaf het terras/wintergarten een schitterend uitzicht. Ook al gelijk met opa/senior een praatje gemaakt. We moeten volgende week in Sankt Gallenkirch de groetjes doen bij Brunellawirt. Nou daar komen we vaak zat, dus dat gaat wel lukken. We hebben heerlijk op het terras gezeten en daarna de spullen uitgepakt. Zo lekker eten en dan vroeg naar bed. Morgen maar eens beginnen met een kleine wandeling, maar ja die ken ik van Ger, dus ik kijk zelf ook even goed mee op de kaart.

1. Helene:
    31 augustus 2019
    Ziet er goed uit!!! Geniet ervan!!!😎
  2. Wilma:
    Ziet er mooi uit allemaal. Veel plezier. En morgen een klein stukje wandelen 😉
  3. Aart Kooper:
    31 augustus 2019
    Wat een heerlijke start ! Geniet er van en graag tot volgende week in Gaschurn ! Lieve groet van Betty en Aart.