Van Golmerbahn naar Alpengasthof Rellstal

14 september 2020 - Vandans, Oostenrijk

Vandaag gaven ze erg warm weer op dus hebben we een wandeling uitgekozen waar we ook gedeelte in de schaduw zouden lopen. Eerst boven bij de Golmerbahn op terras koffie gedronken. Toen op weg gegaan naar Alpengasthof Rellstal. Nou het begon al goed want ik was mijn bergschoenen vergeten..... wel had ik mijn gympen bij me dus die maar aangetrokken. Masr dat loopt toch niet zo goed... het was een mooie wandeling met nog stukken ongerepte natuur. Wel het laatste stuk in het bos bus steile kronkelpaadjes naar beneden. We hadden precies 2 minuten over voor de bus. Anders hadden we 2 uur moeten wachten. Bij dexeindhalte vd bus hebben we op het terras wat gedronken. Ik een ihsciupe erbij en Betty en Aart een apfelstrudel.  Toen terug naar hhuisje gereden maar nog bij de outlet en bij Thomas gestopt vd sokken. Heerlijk op het terras gezeten. Herbert en Erna kwamen er ook nog even gezellig bij zitten. Ik heb nasi gemaakt en daarna nog buiten op het terras een potje zitten dobbelen. Het egeltje kwam ook nog even buurten. Het was weer een mooie dag.

1. Anja Bom:
    15 september 2020
    Hallo allemaal, heerlijk aan het genieten met zijn allen. Gezellig en dan lekker weer erbij, helemaal top.
    Groetjes uit Holland
  2. Jacqueline:
    15 september 2020
    Verkeerde schoenen😱 jij dacht dan hoef ik niet hahah. Gekheid hoor, is lastig he, weet nog goed de allereerste keer in Oostenrijk op onze slippertjes😉
    Prachtig weer misschien voor de wandelfanaten een tikkie te warm maar zo te horen een hele fijne tijd met z’n allen