7 sept, reisdag

8 september 2019 - Gaschurn, Oostenrijk

Vandaag na het ontbijt op pad gegaan om te verkassen naar Gaschurn in Montafon. Daar komen Aart en Betty ook naar toe. Gezellig een week met zijn viertjes lekker genieten van wandelingetjes en lekker eten en elkaars gezelschap. Onderweg was het behoorlijk nat, maar ach als je in de auto zit dan is het niet zo heel erg. Het was weer een hartelijk weerzien met Erna en Herbert Rudigier. We komen nu al voor de 15e keer bij hun in de zomer. Betty en Aart kwamen in de loop van de middag aan en ook dat was weer een heerlijk weerzien. We werden natuurlijk weer uitgenodigd bij de Rudigiers voor koffie met gebak. Hebben gezellig zitten kletsen en toen de wolken wat optrokken, zagen we dat de hoge toppen besneeuwd waren. De sneeuwgrens zou zondag naar de 1500 m gaan, dat is net boven ons, want wij zitten hier op 1100 m. Ach we zien het wel, ook dat heeft weer zijn charme. Avonds gaan eten bij Montafuner Stobli, daar waren Ger en ik ochtends al koffie wezen drinken. Ernst herkende ons gelijk. We hebben lekker gegeten, alleen hadden we eigenlijk allemaal niet zo veel honger. Na het eten terug gegaan naar het appartement en daar nog zitten kletsen. We zouden nog een spelletje doen maar ach we hadden zoveel te kletsen dat we daar geen tijd voor hadden. Omdat we nog helemaal geen foto's hadden gemaakt, hebben we getracht om er eentje met de zelfontspanner te maken, nou dat heeft geloof ik wel een half uur geduurd....maar ach uiteindelijk staan we er toch allemaal op en hebben we toch een foto om bij dit verslag te plaatsen.

1. Saskia:
    8 september 2019
    Zo jullie hebben wel alle soorten weer. Gezellig zo met zn viertjes.