6 sept, dagje later ons verslag

7 september 2019 - Damüls, Oostenrijk

Vandaag hadden ze best wel wat regen opgegeven, maar het was wel erg somber en mistig maar het was gelukkig wel droog. We zijn met de auto naar beneden gereden en daar op de lift gestapt. We waren 9.45 boven en zijn gelijk gaan wandelen. Het was echt een hele mooie rustige wandeling, helaas geen wild gezien, maar volop genoten van de stilte. Op een gegeven moment kwamen we bij een waterval, dat vond ik wel een eng stukje. het was erg glibberig en de paadjes waren erg smal. Toen we daar naar boven waren geklauterd zijn we lekker op een bankje gaan zitten. En net nadat we ons appeltje op hadden zagen we 2 mensen aan komen lopen vanaf de andere kant. Waren het John en Ingeborg uit het hotel. Zij kwamen vanboven vandaag gewandeld en zouden via de overkant teruggaan. Wij zijn door het bos omhoog gegaan, wat een grote paddestoelen hebben we gezien zeg, maar op een gegeven moment waren we het pad kwijt. Dit kwam doordat er koeien bij de huisjes lagen en die hadden jongen dus zijn we daar maar omheen gelopen. Al met al natuurlijk weer het verkeerde pad gekozen dus gingen we weer helemaal terug de verkeerde kant op. Toen we op een gegeven moment naar de overkant keken, zagen we daar 1 iemand staan en er zat iemand in het gras. Hi hi dat waren de Nederlanders, zij zag het effies niet meer zitten. Wij hebben uiteindelijk beneden een half uur op de bus staan wachten en kwamen tegelijkertijd bij onze auto's aan. Na het eten hebben we nog met elkaar zitten borrelen wat erg gezellig was. Ze hebben dezelfde interesses als ons, wandelen en skiën, dus genoeg gesprekstof.