Rondtoer met de auto

17 september 2020 - Gaschurn, Oostenrijk

Vandaag onze beentjes echt rust. We hebben een auto toer gemaakt. Zijn over de Faschinajoch naar Damuls gereden. Maar eerst in Bludenz gestopt om onze gewonnen prijs op te halen. Een krat Fohrenburgerbier!!!! Onze koffieshop was ingepland bij Hotel Wallisgaden waar we verleden jaar een week zijn geweest. Maar helaas die had ruhetag..... Toen de Furkajoch gaan rijden en onderweg gestopt voor koffie met gebak.

Besloten om door te rijden naar Lindau maar alle parkeerplaatsen waren vol... net buiten Lindau de auto kunnen parkeren om even naar het meer te lopen. Tien terug naar huis. Daar op terras met Erna en Herbert zitten borrelen. Avonds bij Vermala wezen eten, was weer heerlijk 👍👍

1. Frans:
    17 september 2020
    "Maar eerst in Bludenz gestopt om onze gewonnen prijs op te halen. Een krat Fohrenburgerbier!!!!"
    Lekker, maar waarmee hebben jullie het gewonnen 😊?
  2. Caroline Goud:
    17 september 2020
    Met een code in de kroon kurk!!
    En we kwamen er toch langs dus dan toch maar opgehaald.
  3. Frans:
    17 september 2020
    In augustus 1991, zijn wij op de terugreis, vanaf het Pitztal (Plangeroß), via Silvretta Stausee, en Vermunt Stausee, ook naar de Bodensee (Lindau) gereden. In Lindau hadden we subtropische temperaturen. Lindau is echt een zeer mooie plek! Daarna overnacht in Epfendorf (Oberes Neckartal), voordat we (helaas) weer terug naar Nederland gingen.
  4. Caroline Goud:
    17 september 2020
    Het was jammer dat we zelfs de auto niet kwijt konden.
    Morgen staat er een flinke wandeling op het programma met Erna en Herbert onze gastvrouw/heer en een vriend. Gaan met zijn zevenen op stap en lopen ook stuk in Zwitserland. We boffen zo ontzettend met het weer. Net heerlijk nog buiten zitten dobbelen.
    Ik heb nog veel meer mooie foto's maar gaat allemaal niet zo snel dus die zien jullie in oktober wel.